poniedziałek, 27 stycznia 2014

Doubts

Dzisiejszy wpis troszkę opóźniony. Pomimo braku ofert i mrozu za oknem cały weekend był dość pracowity. Pojawiają się również pierwsze wątpliwości czy jest sens dalej ciągnąć ten "projekt", jeśli pomimo tak atrakcyjnej oferty, brak jakiegoś większego zainteresowania.


Na moje szczęście mieszkam w domu, a tu jest zawsze coś do zrobienia, na nudę więc nie narzekam.
W piątek, panowie z  pewniej firmy na moje zlecenie ścieli drzewo które zagrażało linią elektrycznym. Po początkowych porządkach wyglądało to tak:


 


W sobotę pomimo sporej ilości góralskich herbatek, zostałem jednak pokonany przez zbyt duży mróz i nie udało mi się zakończyć sprzątania drzewa. Na poniedziałek zostało jeszcze tyle:



Godzina pracy.... 

 
I gotowe.



W minioną sobotę mogłem dla kogoś wykonać taką lub podobną pracę nawet za 3 zł, lecz nie było chętnych.

 Cena wywoławcza najbliższej soboty tj. 01.02.2014r wynosi 2zł.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz