niedziela, 23 lutego 2014

Drenaż

Oferta która wygrała licytacje: "Miło powitać. Chcę wziąć udział w licytacji, moja oferta to 15 złotych. Pozdrawiam i w razie wygranej prosze o kontakt pod nr tel.(...)"

Później dostałem szczegóły: "Rozumiem że wylicytowałem pracownika za 15zł za 5 godzin pracy. Więc zapraszam.`Mam kilkuletni komputer stacjonarny i nie mogę w nim zainstalować neostrady. Może mam jakiegoś wirusa a może jakiś program blokuje rejestracje. To chciałbym naprawić jak się oczywiście będzie dało. Potem jak starczy czasu potrzebuje pomocy przy przekopaniu drogi pod drenaż. Adres (...) proszę potwierdzić przybycie"




W komputerze skonfigurowałem odpowiednio kartę sieciową i wszystko zaczęło działać tak jak powinno. Czas na naprawę -10 minut ;) Pozostały czas spędziłem na pomocy w wykonaniu krótkiego odcinka "solidnego" drenażu.  Zdjęcie powyżej to już końcówka prac. 

Super że tym razem w licytacji brała udział więcej niż jedna osoba. Nie jest to może jeszcze takie zainteresowanie jakiego oczekuję, ale wszystko nareszcie idzie w odpowiednim kierunku.

Cena wywoławcza na kolejną sobotę (01.03.2014r) wynosi 4zł.Aktualna cena 40zł. Licytacja trawa do czwartku (27.02.2014) do godziny 22.


"Tylko ta praca daje siły, która i sił wymaga."

Władysław Grzeszczyk



2 komentarze:

  1. Wow dopiero zauważyłem teraz, że się rozkręciłeś :-) Ciesze się, że mogłem jakąś małą cegiełkę do promocji dołożyć;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolony i gorąco polecam!!! Z komputerem poradził sobie bez najmniejszego problemu, pózniej pomagał mi przy drenażu. Pomimo mżawki chciał pracować i dlatego należy mu się WIELKI POZYTYW!!!

      Podsumowując: Solidny, pracowity i punktualny. Polecam i na pewno w przyszłości ponownie zalicytuję;)

      Usuń