niedziela, 9 lutego 2014

Gruntowanie. Anty-promocja - cena rośnie o 100%.

tak, Tak, TAK! Nareszcie po długim okresie oczekiwania udało się podjąć pierwszą prace. Najlepsza moja sobota w tym roku!

Zwycięzca poprzedniej aukcji jest w trakcie budowy domu dla swojej rodziny. Moja praca polegała na gruntowaniu ścian przed malowaniem. W ciągu 5 godzin udało mi się zagruntować 4 pomieszczenia. Praca była lekka i przyjemna ;)









Według umowy, praca została wykonana za 1zł. Była to jedyna oferta, i nikt jej nie przelicytował. Zgodnie z tym co było już pisane we wcześniejszych postach cena wywoławcza na następną sobotę (15.02.2014) wynosi 2zł. Aktualna cena 5zł.Oferty można składać do 13.02.2014 do godziny 22.






Dzięki Kamilowi coraz więcej osób odwiedza bloga, i często są to osoby zamieszkujące dość daleko od Andrychowa.
Od dnia dzisiejszego do projektu zostanie wdrożona kolejna zasada:

- Cena licytacji zawiera ewentualny koszt dojazdu do miejsca wykonywanej pracy do dwudziestu przejechanych kilometrów od centrum Andrychowa. W tym obszarze czas pracy liczony jest od momentu dotarcia pracownika na miejsce pracy.

- W przypadku gdy trasa od centrum Andrychowa do miejsca wykonania pracy przekracza 20km, wówczas zwycięzca aukcji jest zobowiązany pokryć koszty dojazdu wg. przelicznika 2zł za każdy przejechany kilometr powyżej 20km. W tym przypadku czas pracy zostaje naliczany od momentu przekroczenia "strefy" 20km.





Nie wykluczam pracy zdalnej....




"Jeden dzień może być perłą, a wiek cały może nic nie znaczyć."
 Gottfried Keller            


1 komentarz:

  1. Witam, za wykonaną w ostatnią sobotę prace wystawiam ocenę jak najbardziej pozytywną. Pracownik na sobotę stawił się punktualnie, od razu wziął się do roboty. Praca wykonana starannie, widać że „gość” ma pojęcie o robocie.
    PS. dla osób wahających się wziąć udział w licytacji – sam zareagowałem uśmiechem kiedy przeczytałem tą ofertę na jego stronie, ale uznałem że nie mam nic do stracenia a mogę tylko zyskać. Fakt, że nikt inny nie przebił mojej oferty i w sumie za całe 5 h pracy zapłaciłem 1 zł – dziwne uczucie:) - ale ściemy w tym nie ma... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń