sobota, 31 stycznia 2015

Podsumowanie - Styczeń

Nietypowa rzecz wydarzyła się w związku z tą sobotą.

W czwartek otrzymałem ofertę, miałem jakiś gruz sprzątać, czy coś w tym stylu, ale w piątek wieczorem otrzymałem telefon od zwycięzcy aukcji, że w związku z opadami śniegu, rezygnuje. Z racji tego że była to jedyna oferta, mam czas na aktualizacje bloga jeszcze w sobotę, co należy raczej do rzadkości.



Styczeń 2015 przegrywam 3:2. Na 5 sobót były 2 w których coś robiłem. W poprzednim roku w styczniu wynik był 4:0, jak widać postęp jest ;)
Jeśli chodzi o cele na 2015 - po pierwszym miesiąc żadnego jak na razie nie udało się zrealizować, jeszcze trochę czasu zostało...




Cena wywoławcza na sobotę (07.02.2015) wynosi 22zł. Oferty można składać do 05.01.2015 do godziny 20.



 Taki demotywator przykuł dzisiaj moją uwagę


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz