niedziela, 30 marca 2014

Płotek

Podczas  krótkiej konwersacji na gg z osobą zainteresowaną złożeniem oferty otrzymałem takie zdanie:

"(...)Chodzi mi o stawianie ogrodzenia z siatki leśnej oraz pomoc przy pocięciu drewna piłą z tym że w cięciu chodzi o trzymanie drewna do cięcia(...)"

Pogoda dopisała. Udało się zrobić "profesjonalne" ogrodzenie.


Przyznam się że pierwszy raz w życiu uczestniczyłem w produkcji takiego ogrodzenia, starałem się skrupulatnie wykonywać zalecenia zwycięzcy aukcji.


Prace nad ogrodzeniem trwały ponad 4 godziny i brakło czau na pocięcie drzewa. Pozostały czas, którego niewiele zostało, spędziłem na drobnych pracach porządkowych.


Cena wywoławcza na następna sobotę (05.04.2014) wynosi 7zł. Oferty można składać do 03.04.2014 do godziny 22. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz