poniedziałek, 3 marca 2014

Panele

"Witam, to ponownie ja licytuję, tym razem mam nadzieję ze nie spóżnie się i wygram licytację, daję 40zł."

Tym razem tylko jedna oferta, i to od osoby która już raz wygrała licytacje. Szczegóły omówiliśmy telefonicznie. Szefowa zleciła mi położenie paneli podłogowych w przedpokoju.







Nie będę się rozpisywał o tym jak się kładzie panele podłogowe, materiałów jest dużo w internecie np:ten film.

Na miejscu spędziłem więcej niż  5 godzin, troszkę czasu zajęło mi gromadzenie materiału do tego filmiku:




W tym miejscu chciałbym podziękować Szefowej za możliwość realizacji nagrania, oraz wyrozumiałość.


Cena wywoławcza na następna sobotę ( 08.03.2014) wynosi 5zł. Aktualna cena 20zł Oferty można składać do 06.03.2014 do godziny 22.




„Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ktoś, kto nie wie, że się nie da i on właśnie to robi.” 
 
Albert Einstein

4 komentarze:

  1. Wszystko ok, pełne zadowolenie z wykonanej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń